Απόψεις :: ¨Η ΛΥΣΙΣΤΡΑΤΗ του ΕΘΝΙΚΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ... ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ 20 ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ¨, χωρίς το Εθνικό Θέατρο.
26/09/2010 19:04 Ορατό σε: Επισκέπτες
¨Η ΛΥΣΙΣΤΡΑΤΗ του ΕΘΝΙΚΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ... ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ 20 ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ¨, χωρίς το Εθνικό Θέατρο.(Δ.Σ.) ¨Η ΛΥΣΙΣΤΡΑΤΗ του ΕΘΝΙΚΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ... ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ 20 ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ¨, χωρίς το Εθνικό Θέατρο.
Το Δ.Σ. του Εθνικό Θέατρο αποφάσισε να μην ¨πουλήσει¨ το ¨Τρίτο στεφάνι¨
(μετά και από συλλογικές πιέσεις των εργαζομένων ΣΕΗ, ΣΕΕΘ). Αποφάσισε όμως να ''πουλήσει'' την ...¨ΛΥΣΙΣΤΡΑΤΗ¨.
Η απόφαση αυτή έρχεται να επαναφέρει το ερώτημα για το δημόσιο χαρακτήρα του εθνικού θεάτρου. Δηλαδή αν και σε ποιο βαθμό μπορεί να γίνεται αποδεκτό ένας δημόσιος θεατρικός οργανισμός να προχωρά στην παραγωγή μιας παράστασης και αν αυτή γίνει εμπορική επιτυχία τότε να την
πουλαει σε ιδιώτες. Με αυτό τον τρόπο ρισκάρει, πειραματίζεται, πρωτοπορεί
σε μεγάλες παραγωγές ένας δημόσιος οργανισμός ενώ οι θεατρικοί επιχειρηματίες περιμένουν να ¨χτυπήσουν¨ ότι εμπορικά συμφέρον έχει παραχθει από τα χρήματα των ελλήνων φορολογουμένων. Σίγουρες καλλιτεχνικά και προστατευμένες οικονομικά λύσεις, μακριά από το ρίσκο της μεγάλης παράγωγης, σε μια εποχή που όλο μικραίνουν οι παραγωγές σε αριθμό ηθοποιών, τεχνικών, και σκηνικών.
Και στο παρελθόν στο Εθνικό θέατρο είχαμε εμπορικές επιτυχίες, ουδέποτε
όμως τις πουλήσαμε σε τρίτους. Φροντίσαμε να τις παρατείνουμε ή να τις
επαναλάβουμε ικανοποιώντας το αίτημα των θεατών που δεν πρόλαβαν να δουν μια παράσταση, αλλά και με μεγάλο εργασιακό, ηθικό, πολιτικό και οικονομικό όφελος για το Εθνικό Θέατρο. ( ¨Βίρα τις άγκυρες¨, ¨Μήδεια¨, ¨Η αγάπη και τα τρία πορτοκάλια¨, ¨Ο τσάρος με την μακριά γενειάδα¨, ¨Αγάπης αγώνας άγονος¨, ¨Η χώρα των πουλιών¨, ¨Ποιά Ελένη¨, ¨το Γάλα¨,¨Bossa Nova¨, ¨ο Ηλίθιος¨ κ.α ).
Εκφράσουμε την έντονη αντίθεση μας σε παρόμοιες επιλογές (το πούλημα μιας παράστασης).
01/10/2010 23:48 Ορατό σε: Επισκέπτες
απ: ¨Η ΛΥΣΙΣΤΡΑΤΗ του ΕΘΝΙΚΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ... ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ 20 ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ¨, χωρίς το Εθνικό Θέατρο.(Δ.Σ.)
Σε μια εποχή που αναζητούνται και μοιράζονται ευθύνες για κακοδιαχείριση και διαφθορά μέσου του δημόσιου χρήματος, σε μια εποχή που ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης (Πάγκαλος) ευθαρσώς δηλώνει ότι: "Όλοι μαζί φάγαμε τα λεφτά", πως διασφαλίζεται ότι η παραπάνω πολιτική του Εθνικού Θεάτρου είναι η πιο συμφέρουσα για το δημόσιο συμφέρον επιλογή;